10 bendriausių komercinių pokštų

Jei jūs esate kada nors su kažkuo, kas bando parduoti jums kažką – namai, automobilis, draudimas, drabužiai, naujas telefonas ar bet koks – yra 10 bendrų pokštų ir spąstų, kurių jūs turite paieškoti.

1. Tyrimas Ant jūsų pirmo kontakto su bet kokiu pardavėju, jie paprastai užduos jums kelis klausimus. Jie turi du svarbiausius tikslus. Labiausiai aišku, jie bando, sužino tai, ko jūs ieškote. Bet jie yra taip pat nutaikyti į radimą, kaip rimtas jūs esate apie pirkimą. Pavyzdžiui, prekiautojas automobiliais norėtų spręsti, jei jūs esate padangos futbolininkas (kažkas, kas tik dairosi, bet neketina nupirkti), ar žuvis (kažkas, kas gali būti sugautas ir užvyniotas).
2. Psichologijos Testas, Kad sektųsi pardavime jums, pardavėjas turi skubiai spręsti, kokiu asmeniu jūs esate taip, jie gali sureguliuoti savo komercinį metimą, kad kreiptųsi į kažką kaip jūs. Jei jūs būsite teigiama, komunikabili, stiklinė pusė pilnas asmuo, tai jie turbūt pabandys parduoti svajonę – įtampa, kaip, ką jie parduoda pagerins jūsų gyvenimą. Bet jei jūs būsite daugiau "stiklinės pusės, tuščios" worrier, tada pardavėjas parduos saugumą – susitelkia daugiau ties ypatybėmis ir atlikimu to, kas parduodama.

3. Daryti-draugo Pardavėjai turės daug pokštų, kad padarytų mus kaip jie kaip, kuo daugiau mes mėgstame kažką, tuo labiau tikėtina mes turime nupirkti nuo jų. Vieną iš dažniausiai panaudotos technikos pavadina aktyviu klausymu. Su aktyviu klausymu pardavėjas panaudos visas rūšis nežodinių gestų tokias kaip polinkis pirmyn, palinkimas jų galvos truputį vienai pusei, praplatinimas jų akių, suraukimas jų lūpų mąsliai ir jų smakro glostymas, kad parodytų jų palūkanas dėl mūsų. Kai kurie pardavėjai net sėdi prieš veidrodį, namie užsiimdami jų aktyviais klausymo įgūdžiais.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

4. Pasitikėjimas Mane, Daug pardavėjų yra mokyti pavaizduoti save kaip patarėjai, kuriais patikima, padedantys mums priimti teisingą pirkimo sprendimą greičiau, negu būti pamatyti kaip alkani komisijos grifai, besiseilėjantys, kad užvaldytų mūsų pinigus. Vienas iš daugelio būdų pasiekti tai yra ta pati stalo pusė. O ne padėtis ar sėdintis prieš klientą, kuriantį situaciją, kur pardavėjas ir pirkėjas panėšėja į priešininkus, susiduriančius su vienu kitu, pardavėjas, keičia jų padėtį, tokiu būdu jie yra padėtis ar sėdintis beveik šalia kliento, tarytum jie dirba išvien su klientu, kad išspręstų kliento problemą – kuris namas, automobilis, televizija, telefonas ar draudimas nupirkti.

5. Įtikinėtojai, sugebėti sudominti mus kažko pirkimu, pardavėjas tada turi gauti mus priimti sprendimą judėti pirmyn. Kad darytų spaudimą mums, jie galėtų pabandyti baigiamąsias duris – mano, kad yra tiktai ribotas laikas, kad gautų reikalą, kurį jie siūlo; ar vaiduokliškas pirkėjas – sako mums, kad yra kitų žmonių, sudomintų pirkimu, ko mes norime, net jei tai nėra teisinga; aukcioninė karštinė – naudoja kitus tikrus ar vaiduokliškus pirkėjus, kad priverstų mus jausti, kad mes turime pasiūlyti aukštesnę kainą, jei mes turime gauti tai, ko mes norime; ar net tyčinė klaida – sudėdami kažko kainą, jie sąmoningai ‘užmiršta’ kažkokią mažą dalį, kad pirkėjas, galvodami jie būtų protingesni negu pardavėjas, antplūdžiai, kad užbaigtų reikalą.

6. Vieno žingsnio Derybos Vakaruose, mes esame panaudoti daugumai daiktų, mes perkame turėjimo pastovias kainas ir tokiu būdu dažnai jaučiasi nepatogūs, derėdamasis per kainą. Pardavėjai supranta tai ir dažnai įvertins pripūstą kainą, tada leidžia mums susitarti dėl mažo sumažėjimo. Išvaduotas galbūt pasiekti kainos sumažinimą, dauguma mūsų tada nupirks. Labai mažai pirkėjų padarys du – trys – ir net keturių žingsnių derybos.

7. Nesanti Valdžia, Jei mes tikrai bandome padaryti daugiau, negu vieno žingsnio derybos, paskui pardavėjas galėtų panaudoti nesantį valdžios pokštą. Jie galėjo pasakyti kažką kaip, ‘aš mėgsiu pasiūlyti tam kaina, kurios jūs norite, bet man neleidžia. Jei jūs norite, aš galiu paprašyti, kad mano vadybininkas pamatytų tai, ką jie sako’. Tada šalin jie nueis, kad matyt kovotų už jus prieš jų sunkų komercijos direktorių. Po kelių minučių, jie grįš su maža lengvata, tvirtindami, kad tai yra geriausias, kurį jie gali padaryti. Bet kadangi vadybininkas yra nesanti valdžia, jūs negalite derėtis toliau.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

8. "Jausmas jautėsi surastas", Jei pirkėjas jaudinasi dėl kainos ar ypatybių ar patikimumo to, kas parduodama, pardavėjas galėtų pabandyti "jausmą, kurį jaučiama surastas". Jie gali pasakyti, ‘aš žinau, kaip jūs jaučiatės. Daugelis mūsų geriausių klientų jautė, kad, bet kai jie nupirko tai jie surado, kad jie žavėjosi ėję pirmyn’.

9. Pabaiga Dauguma pardavėjų turės abėcėlę (Visada Užsidaryti) būgnytas į juos komercinių trenerių ir jų komercijos direktorių. Tai reiškia, kad visose komercinio proceso stadijose, pardavėjai turi būti visiškai sutelkti ties galutiniu rezultatu – uždarymas pardavinėjimo ir jų komisijos gavimas. Bet koks pardavėjas, kuris gali žavėti klientus, domina juos, bet nepasiekia, pabaiga ar turės nepaprastai liesus vaikus arba dar jokį darbą apskritai.

10. SSI Vieną kartą pardavėjas uždarė pardavinėjimą, tada tai yra laikas SSI (Parduokite Antrą Dalyką). Jei mes imame automobilį, SSI galėtų būti visomis priemokų, papildomų garantijų ir TARPO ir užmokesčio apsaugos draudimo rūšimis. Jei mes perkame kostiumą, SSI galėtų apimti porą marškinių, kaklaraiščių ir juostą. Su televizoriais ar telefonai, SSI būtų rūpinimosi planas – mokėjimas daug pinigų nusitęsusiai garantijai. Ir su namais, nekilnojamojo turto agentas galėtų daryti spaudimą mums, kad išimtų paskolą su paskolos brokeriu, panaudotu jų agentūros.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *